viernes, 20 de abril de 2007

Ja som dues


Finalment he pogut accedir a la pàgina de blogger!!! D'ara endavant jo també us podré fer algun suggeriment o comentari o menjada d'orella (d'ulls en aquest cas....)


Avui la Mireia i jo presentem davant d'alguns amics (si llegiu aquest bloc, segurament ja ho sabeu) el nostre primer espectacle juntes: FRIDA EN EL MIRALL. Qui diu que l'amor no ho pot tot?!?! Si dues personalitats explosives com les de la meva germana i la meva han pogut treballar juntes i fer alguna cosa de profit vol dir que sí.


Un petonet germana i molta merda per les dues.

1 comentario:

mireia dijo...

gràcies per tot germana! Me n'he anat de casa de la Noemí encara atavalada i acavant de gastar l'adrenalina que em quedava al cos i m'he quedat amb la sensació que no t'havia fet una abraçada com calia. Aprofito ara per dir-te que estic molt contenta d'haver parit un projecte amb tu i que ens anem ensortint. Un petó.