domingo, 15 de abril de 2007


Recordaré aquesta data: 15 d'abril del 2007. La recordaré per diverses coses, però sobretot perque avui estreno el blog. Per què l'he fet? No ho sé ben bé. En part per compartir coses que descobreixo de tant en tant (una pel.li, una cançó, una fotografia, una botiga, un bar...) per altra banda, per crear un espai on la gent pugui promocionar coses que estigui fent (discs, exposicions, obres de teatre...) i potser també ho he fet per plasmar aquelles sensacions que et queden al final del dia que no sempre s'expliquen fent un tallat. Ah! encara em queda un altre motiu: per treballar l'autodisciplina i la tenacitat, ja que d'això no en vaig sobrada (i si no, que li diguin al meu tamagochi)

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Benvolguda,
em sembla una gran pensada tenir un espai on poder expressar tantes i tantes coses. Diré sempre el que em vingui de gust, i ara em ve de gust dir-te el gust que és que hi siguis.
Rebi una cordial abraçada....
Mon

mireia dijo...

i jo, amb molt de gust et dic, que estic gustosa de que et vingui de gust que jo existeixi... Hola monx, ves deixant per aqui la teva salsa, que farà falta! un petó!