domingo, 9 de marzo de 2008

en tot aquest temps...


Des de l'última vegada he viscut el bajón d'una estrena, he viscut el bajón del nadal, m'he tornat a prometre que aquest es l'ultim nadal que passo a bcn, m'he enamorat, he dubtat, m'he decidit i he tornat a dubtar, he estat casada, m'he aburrit, he deixat de fumar, m'he sentit poca cosa, m'he engreixat 3 kilos, m'he apuntat al bicing, he decidit que faré servir la bici enlloc del metro (i m'ho he cregut) he sentit moltes paraules noves de la boca de la greta, he començat a estudiar anglès amb una ballarina que esta tant o més desorientada que jo, he parlat en anglès de desorientació vital.... uf!, encara no he cobrat un anunci que vaig fer al octubre, he anat al ginecòleg pensant que tenia un càncer d'ovaris i/o de coll de l'úter, he vist la cara de mofa de la meva ginecòloga, he començat a estudiar la teòrica de cotxe, he vist poquíssim teatre i no l'he trobat a faltar, m'he apuntat per fer un màster, he demanat hora a un dietista... m'he angoixat per tonteries, he cregut que sóc una nena mimada, he deixat de preocupar-me per una estona, he vist molts episodis d'aida, he votat unes eleccions generals amb una certa incredulitat, he recordat el primer cop que vaig votar sentint-me gran i ciutadana de plè dret (ai...) he rebut una felicitació en un sms (d'un home) per ser dona en el nostre dia, he rigut molts cops, he somrigut forces més, he estimat molt, he odiat una mica...

1 comentario:

Anónimo dijo...

Totes aquestes coses fan que siguis la persona maravellosa que ets... jo, en aquest temps també he estimat, m'he enamorat, he dubtat, m'he decidit, he rigut, he plorat, he fet el patètic per ser una mica massa mariqiiita, he entés, he perdonat quan no hi havia res a perdonar i molt a entendre, he sigut ansiós, he crescut, he après i, sobretot, he sigut molt feliç... això ja no m'ho treu ningú... gràcies gallineta...