lunes, 7 de abril de 2008

barcelona ja no és bona

Comme d'habitude sento que la meva vida està en un punt semblant a la teva. Avui mateix m'ha passat una cosa en el metro que m'ha confirmat que Barcelona ja no és un lloc tan agradable com abans. He entrat al metro i a dins hi havia uns 7 o 8 adolescents força quillos. Tot el vagó feia pudor de fum de tabac i no paraven de cridar, cantar, escupir a terra... Quan hem arribat a la parada de Torrassa han sortit tots, però abans han estirat el frè d'emergència. Ells han marxat partint-se de riure i la resta ens hem quedat en silenci, mirant-nos amb cara de gilipolles esperant que el conductor vingués a treure el frè. Em bullia la sang per la impotència i per la sensació que m'ha quedat de ser víctima d'una gamberrada absurda i aleatòria. Ja sé que això que explico pot semblar una xorrada, però em preocupa la deshumanització i el cada vegada més extès "orgull de la ignorància i el vandalisme"

No hay comentarios: