viernes, 18 de mayo de 2007

el parany de la llibertat


Estic completament d'acord amb la Mireia...... Tot s'ha complicat tant!!!!!! És absolutament fascinant aquesta idea de que podem fer-ho tot, de que totes les possibilitats estan obertes.... però no deixa de ser un parany. Ens sembla que ho podem fer tot... però només podem fer una sola cosa i amb aquesta tria deixem fora totes les altres coses. I això en el cas que tinguem molt clar el que volem, que ens coneguem prou a nosaltres mateixes/os (aquí ho estenc als homes) com per fer aquesta tria d'una forma conscient i plena. I si no és el cas, si no hem tingut l'oportunitat o el coratge o l'enginy de saber qui som i què volem, tot aquest món de possibilitats, de vides, de llocs, de feines, d'amistats, ....... pot resultar paralitzador.

3 comentarios:

mireia dijo...

Aquesta entrada la vaig fer especialment pensant en tu. l'altre dia vem parlar i sé com estas de superada. Jo, per la meva banda, no tinc els mateixos problemes que tu. Però, no obstant visquem situacions diferents, no deixen de ser cares d'una mateixa moneda. Per cert, què xula la il.lustració! De qui és? Un petó hermana!

Núria Piferrer dijo...

Doncs no recordo d'on la vaig treure, la ilustració.... són coses que trobo per internet i de vegades no retinc els autors...

mireia dijo...

llàstima...